Kohalik SEO

Kohalik SEO (Local SEO) tähendab veebilehe ja selle sisu optimeerimist, et parandada nähtavust ja positsiooni kohalikes otsingutulemustes. See hõlmab mitmeid strateegiaid ja tehnikaid, mis aitavad ettevõtetel jõuda oma kohaliku sihtrühmani. Kohalik SEO keskendub peamiselt:

  1. Google My Business (GMB): Ettevõtte profiili loomine ja optimeerimine Google'i platvormil, et parandada leitavust kohalikes otsingutulemustes ja Google Maps'is.
  2. Kohalike märksõnade kasutamine: Veebilehe sisu optimeerimine kohalikule piirkonnale asjakohaste märksõnadega.
  3. Nimetuse, aadressi ja telefoninumbri järjepidevus: Tagamine, et ettevõtte nimi, aadress ja telefoninumber oleksid täpsed ja ühtsed kõikides veebikataloogides ja veebilehtedel.
  4. Kohalikud lingid ja viited: Kohalike ettevõtete ja organisatsioonidega koostöö tegemine ning linkide ja viidete saamine nende veebisaitidelt.
  5. Kliendiarvustused ja hinnangud: Positiivsete klientide arvustuste ja hinnangute kogumine, mis aitavad parandada usaldusväärsust ja nähtavust otsingumootorites.
Kohaliku SEO parandamine Google Maps'i abil aitab teie ettevõttel muutuda nähtavamaks ja atraktiivsemaks kohalikes otsingutulemustes. Siin on mõned olulised meetmed:

1. Google My Business (GMB) profiili loomine ja optimeerimine:
  • Registreeru ja kinnita oma ettevõte: Loo Google My Business konto ja kinnita oma ettevõte.
  • Täitke kõik andmed: Sisestage täpsed ja üksikasjalikud andmed oma ettevõtte kohta, sealhulgas nimi, aadress, telefoninumber, tööajad, veebileht ja teenused.
  • Valige õige kategooria: Valige oma ettevõttele kõige sobivam kategooria, et aidata Google'il mõista, millist tüüpi ettevõte teil on.
2. Hoidke oma teave ajakohasena:
  • Uuendage regulaarselt: Veenduge, et kogu teie teave (aadress, tööajad, telefoninumber jne) on alati ajakohane.
  • Lisage fotosid: Laadige üles kvaliteetsed fotod oma ettevõttest, toodetest ja teenustest, et muuta oma profiil atraktiivsemaks.
3. Koguge ja haldage arvustusi:
  • Julgustage andma arvustusi: Paluge klientidel jätta teie kohta arvustusi Google'is. Positiivsed arvustused parandavad teie nähtavust ja usaldusväärsust.
  • Vastake arvustustele: Vastake nii positiivsetele kui ka negatiivsetele arvustustele professionaalselt ja kiiresti.
4. Loo ja postita sisu:
  • Postitused ja uuendused: Kasutage Google My Business'i postituste funktsiooni, et jagada uudiseid, pakkumisi ja sündmusi. See aitab hoida teie profiili aktiivsena ja huvitavana.
5. Kasuta Google Maps'i funktsioone:
  • Local Guides'i kaasamine: Julgustage kohalikke juhendajaid teie ettevõtet arvustama ja fotosid jagama.
  • Kohalikud sündmused ja pakkumised: Reklaamige oma kohalikke sündmusi ja eripakkumisi Google Maps'is.
6. Optimeerig oma veebilehte:
  • Kohalikud märksõnad: Kasutage oma veebilehel kohalikke märksõnu, mis viitavad teie teenustele ja asukohale.
  • Info järjepidevus: Veenduge, et teie ettevõtte nimi, aadress ja telefoninumber on ühtsed kõigil veebilehtedel ja kataloogides, kus te olete registreeritud.
7. Kohalike linkide loomine:
  • Kohalikud partnerlused: Looge koostöösuhteid kohalike ettevõtete ja organisatsioonidega ning hankige nende veebilehtede linke oma lehele.
8. Analüüsi ja jälgi tulemusi:
  • Google My Business Insights: Kasutage Google My Business Insights tööriista, et jälgida, kuidas kliendid teie profiiliga suhtlevad ja kohandage oma strateegiat vastavalt saadud andmetele.
Made on
Tilda